2012. augusztus 7., kedd

Olimpia láz




Én:Hallottam olyat,hogy valami sportmicsodát rendeznek Londonban. Ez igaz?
Random ember: Te nem hallottál a 2012-es olimpiáról???
Én:A miről? o.O
Random ember: Te nagyon alulinformált vagy!
Én(fejemet vakarva,földet nézve): Figyu szerintem én most megyek és rákeresek google-  ban mi ez.
Random ember: -.-

  Remélem jót mulattatok ezen a kis monológon. Gondolom sejthető volt belőle,hogy nem nagyon érdekel az olimpia…sőt őszintén én még magától a sporttól is irtózom.
  Igen,igen lusta kocka vagyok,aki blogolással tölti az életét…blah,blah,blah!
  Komolyan nem sportolok semmit,de nem is nagyon vágyakozom utána. :/ Szeretem a lovaglást,meg a tenisszel is megbarátkoznék,de soha nem tudnám magamról elképzelni, hogy fitt izompacsirta legyek. Meg a túl sok izom amúgy se áll jól lányoknak.
  Az olimpiát meg inkább hagyjuk is! Persze a bevezetést nem kell komolyan venni, tudom hogy van ilyen hogy Londoni 2012-es Olimpia, meg igen a magyarok, vívás,akrobatika,meg valami birkózós izé,de legnagyobb szégyenemre én tudatlan,lázadó még azt se tudom,hogy hány aranyérmünk van eddig. Talán 3 vagy 4? :S
  Ilyesmik is csak neten jutnak e hozzám, tele van velük a facebook, meg még a bulvár oldalak is. Tv-be sport????? Ugyan gyerekek! Öt percet nem bírok ki!!! Vagy elalszom rajta,vagy hisztizek,hogy hagy kapcsoljam át.
  Egyszer megesett velem,hogy megnéztem egy kosármeccset Tv-ben, de az olyan különleges alkalomnak számított nálam,hogy a fehér varjak is megirigyelik!
  Nem mondom,hogy kibírhatatlan volt. Viccesen ugráltak ide-oda a 2 méteres kosarasok. Elég unott fejjel néztem,de mondom AKKOR IS MEGVÁROM,HOGY KI FOG NYERNI! Ez persze nem maradt már meg…még azt se tudom ki játszott ki ellen. Asszem az egyik amcsi csapat volt? Mit tom én má!
  Sport terén szerintem rólam egyenlőre ennyit…meg még azt hogy: HAJRÁ MAGYAROK!

  AngelBoots
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése