2012. augusztus 7., kedd

FILMAJÁNLÓ-Project X


A buli elszabadul...

  Van egy sanda gyanúm,hogy már sokan láttátok ezt a filmet.
  Jómagam a facebookon akadtam rá, sokan mondták,hogy mekkora király film,meg ilyenek. Aztán egyik barátnőm megmutatta a zenéjét,meg mondta,hogy megnézte és nagyon állat film. Mondom jó van... megnézem már én is. Sor is akadt rá egy baráti társasággal,hogy megnézzük.
  Már a film elején ötletesnek találtam,főleg azt hogy az egész filmet egy srác kamerázza,így olyan,mintha én is ott lennék. Utána viszont az volt a véleményem,hogy történetileg nem sok mindent raktak bele. :S
  Ha kivesszük a bulizós részeket,az egész arról szól,hogy van 3 béna csávó,akik csinálnak egy hatalmas, durva bulit,aztán ők lesznek a suli menői.
  Azért a bulihoz frappáns ötleteket kitaláltak,hogy hogyan lehetne minél durvább a film,de kicsit olyan, mintha mindent egyszerre beleadtak volna, csak egyre többet és többet,hogy ne legyen a film unalmas attól, hogy mindent egyszerre nyomatnak bele,de kb. mindig ugyanaz volt a baj, hogy ezért a szülők,hogy fognak haragudni. Hát nem csodálom...
  A szereplőkről életemben nem hallottam,nem is tudom mennyi lehetett abból igazi színész. Még a főbb szereplőket se láttam egy filmben se sehol.
  De úgy összességében én azt mondom,hogy ez egy többször is megnézhető film, főleg baráti társasággal jó.. és mindenkinek kedvet hoz egy őrült bulihoz.
  Úgyhogy ne hagyja ki senki,de tényleg nézzétek meg és vonjatok le belőle tanulságokat...mindegy milyet!
  Jó bulizást!

  AngelBoots

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése