2012. augusztus 6., hétfő

MLP-FIM


THIS IS..... MLP FIM!!!!!!!!!!


What?


My Little Pony -Friendship is Magic




Na szóval...
Kedves Bronyk, antik és ismeretlenek.

  Furcsa szokásaimba tartozik az is,hogy 14(majdenm 15) éves létemre ilyen kis pitiáner meséket nézek,mint az Én kicsi pónim-Varázslatos barátság. Az én történetem így szól...
  Egyszer észrevettem a Minimaxon,hogy új fajta Én kicsi pónim van, mégpedig immáron a 4., hiszen a Varázslatos barátság(Friendship is Magic) már a 4. generációja az Én kicsi pónimnak. Én nem ismertem csak a legelsőt,ami anno szintén ment a Minimaxon. 
  Már elsőre is tetszett benne,hogy ennek vannak főszereplői és nem olyan megjegyezhetetlen mennyiségű,mint a régi Én kicsi pónimnak.(Most nem beszélek a 2. és 3. generációról,mert azt nem ismertem.) A rajz pedig hab volt a tortán! Végre egy olyan mese,ahol jól felismerhetőek a már majdnem emberi arckifejezések. Rögtön utána is kerestem,hogy  mi ez, és megtaláltam ezt a hihetetlen csodát:

http://hunbrony.blogspot.hu/


  Ezen az oldalon mindent megtalálsz,amit az Én kicsi pónim-Varázslatos barátság(MLP FIM)-ról tudni kell.
  Az itt található rajongók a Bronyk,ami eredetileg a 16 év fölötti fiú(!) póni rajongókat jelenti,de előfordult már hogy fiatalabbakat és lányokat is "lebroniztak". 
  Mint kiderült az oldal a főleg felnőtt férfiak számára készült,akik nagy ámulattal követik ezt a sorozatot. Máig se tudom miért XD
  De tény....ez a mese engem is elragadott és minden ezzel kapcsolatos dologra vevő vagyok. Úgyhogy gyűljetek bronik és adjatok ihletet! :D

  A többieknek pedig...ezt!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése